khavaraneg

مهندسی خاوران

khavaraneg

مهندسی خاوران

تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی


تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی

تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی 59صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی

تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 298 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی
59صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی

59صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

خلاصه

پیشرفت فن آوری اینترنت و شبکه های ارتباطی در دهه های اخیر ایجاب می نماید تا به لزوم بکارگیری شبکه های ارتباطی در صنعت و در این راستا شبکه ای کردن دستگاهها و سنسورهای صنعتی بپردازیم.

در این مقاله نگاهی اجمالی به اتوماسیون صنعتی و نقش شبکه های ارتباطی در توسعه صنعت داریم . در ابتدا با بیان تاریخچه اتوماسیون صنعتی , به ذکر اطلاعات پایه اعم از سطوح سلسله مراتبی اتوماسیون صنعتی و پروتکل MAP ( پروتکل اتوماسیون صنعتی) می پردازیم.

 در ادامه ملزومات اساسی طراحی و ارتباطات قسمتهای مختلف یک شبکه صنعتی شرح داده می شود و با اشاره به توسعه شبکه های ارتباطی به نقش ارزنده اتصال دستگاهها و سنسورها در دنیای صنعت می پردازد .

 انواع شبکه های صنعتی با ذکر محاسن و معایب هر یک بررسی شده و نشان می دهد که چگونه می توانیم شبکه های سرعت بالا مانند Ethernet را با شبکه های سطح پایین تر (‌مانند : Fieldbus) جهت افزایش کارایی ترکیب نمود و همچنین اهمیت استفاده از پردازنده ها و رابطهای کامپیوتری در مدیریت هرچه بیشتر اطلاعات تبادلی و chip های از قبل برنامه ریزی شده (‌Asic) شرح داده می شود. در پایان با بیان پیشنهادهایی جهت طراحی یک شبکه ارتباطی در صنعت به کار خود خاتمه می دهد.

 

فهرست برخی ازمطالب:

فصل 1 – شبکه های صنعتی

 

سطح Element

 

سطح فیلد Field Level

 

سطح Cell (Cell Level)

 

سطح Area  (Area Level)

 

سطح Plant  (Plant Level)

 

 1 – 3 وسیله  انتقال

1 -4 روشهای انتقال

1-5 پروتکل  MAP

قسمت دوم

2-1 ملاحظات طراحی :

هزینه COST

عملکرد(کارایی) Performance

تحمل پذیری محیط    Tolerance For Environment

دانلود تحقیق با موضوع اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباطی

طرح توجیهی چاپ صنعتی


طرح توجیهی چاپ صنعتی

طرح توجیهی چاپ صنعتی

دانلود طرح توجیهی چاپ صنعتی

طرح توجیهی چاپ صنعتی
دسته بندی تولیدی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 899 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

طرح توجیهی چاپ صنعتی

دانلود طرح توجیهی چاپ صنعتی

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری


فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 831 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 83

توضیحات :

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری در 83 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

فهرست مطالب و بخشی از متن :

2-1) مقدمه. 17

2-2) تعریف گردشگری. 19

2-3) انواع گردشگری. 20

2-3-1) اکوتوریسم. 21

2-3-2) گردشگری فرهنگی.. 21

2-3-3) گردشگری تجاری.. 22

2-3-4) سفر به روستاها 22

2-3-5) گردشگری مذهبی و زیارتی.. 23

2-3-6) سفرهای حادثه جویی.. 23

2-3-7) گردشگری سلامت... 24

2-3-8) گردشگری ورزشی.. 24

2-4) تاریخچه گردشگری در جهان. 25

2-6) معرفی استان گیلان. 31

2-6-1) سابقه تاریخی.. 31

2-6-2) گیلانگردی یا گردشگری در استان گیلان. 32

2-6-3) جاذبه‌های گردشگری گیلان. 35

2-6-3-1) تنوع جاذبه‌های گردشگری در گیلان. 35

2-7) گردشگری و اهمیت آن. 40

2-8) عناصر صنعت گردشگری. 41

2-9) مزایای ناشی از صنعت گردشگری. 43

2-10) اقتصاد و گردشگری. 44

2-10-1) تغییر اقتصادی.. 46

2-10-1-1) اشتغال. 46

2-10-1-2) درآمدزایی.. 47

2-10-1-3) احیا و تنوع اقتصادی.. 48

2-10-2) اثرات اقتصادی توسعه گردشگری.. 49

2-11) عوامل و محرک‌های تأثیرگذار در رفتار گردشگران. 50

2-12) ویژگی‌های جمعیت شناختی و ارتباط آنها با نیات رفتاری، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر................................................................................. 55

2-13) واکنش‌های رفتاری. 56

2-13-1) قصد بازدید مجدد. 62

2-13-2) توصیه به دیگران. 63

2-14) ویژگی‌های مقصد گردشگری. 64

2-15) کیفیت خدمات درک شده 67

2-16) ارزش درک شده 71

2-17) رضایت.. 74

2-18) ارتباط بین سازه‌های مربوط به نیات رفتاری. 80

2-18-1) ارتباط بین نیات رفتاری، رضایت مشتری، کیفیت خدمات و ارزش درک شده 80

2-18-2) ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری.. 81

2-18-3) ارتباط بین ارزش درک شده، کیفیت خدمات و رضایت مشتری.. 82

2-18-4) ارتباط بین تصویر، کیفیت خدمات و رضایت مشتری.. 83

2-18-5) ارتباط بین تصویر و نیات رفتاری.. 83

2-19) پیشینه. 84

 

 

-1) مقدمه

امروزه گردشگری[1] به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی در سطح بین‌المللی مورد توجه همگان است. در سال 2009 حدود 880 میلیون بازدیدکننده در سطوح بین‌المللی به فعالیت‌های گردشگری و سفر پرداخته‌اند (صالحی و حسن پور،1391،ص 11). امروزه سفر و توریسم به صورت یک صنعت جهانی در آمده است و به عنوان یکی از صنایعی که به سرعت در حال رشد است در نظر گرفته می‌شود. این صنعت از نظر اشتغال در جایگاه بالایی در دنیا قرار دارد (ریج و پری،2000،ص1290). بر این اساس برخی مدعی هستند که از هر 14 شاغل 1 نفر و حدود 12% از تولید ناخالص جهانی مربوط به فعالیت‌های گردشگری است. با افزایش درآمدهای قابل تصرف افراد، ارتقای استانداردهای زندگی، کاهش موانع مسافرت و آسایش و امنیت بیشتر سفرها، در عین کاهش هزینه‌ها، انتظار می‌رود سهم گردشگری در اقتصاد جهانی و همچنین تعداد گردشگران افزایش چشمگیری یابد (صالحی و حسن پور،1391،ص 11).

گردشگری در وهله اول فعالیتی انسانی است که مسافرت از یک مبدا به یک مقصد، برای تفریح یا تجارت می‌باشد. این مفهوم دربرگیرنده فرآیندهای تبادلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است. این عناصر به شدت درگیر شبکه‌ای از فعالیت‌ها شده‌اند که ما آنها را تحت عناوین مسافرت و گردشگری به کار می‌بریم. به علاوه نویسندگان، اغلب گردشگری را به عنوان یک ماتریس مبدا – مقصد بیان می‌کنند. برای مثال پیرس[2] با اشاره به مدل چندگانه مبدا – مقصد ارائه شده توسط تورت[3] اینچنین بیان می‌دارد :

گردشگری یک فعالیت چند جانبه و از لحاظ جغرافیایی، پیچیده بوده و نتیجه خدمات مختلفی است که در مراحل گوناگون، از مبدا تا مقصد درخواست و عرضه می‌شود. به علاوه احتمالا در هر کشور یا منطقه تعدادی مبدا یا مقصد وجود دارد که بیشتر آنها دارای دو وظیفه مولد (مبدا) و پذیرش (مقصد) می‌باشند. در مورد این پدیده، افراد معدودی به توضیحات جامعی در این رابطه پرداخته اند. کریپندورف[4] (1987) در اثر مهم خود که "سیاحتگران روزهای تعطیل[5]" نام دارد، عوامل متعددی را بر می‌شمارد، از جمله اینکه چرا گردشگری به عنوان یک فعالیت در جامعه در حال افزایش می‌باشد. وی تحقیقاتی در مورد تغییر ارزش‌ها بر مسافرت انجام می‌دهد که نشان می‌دهد، به عنوان مثال مردم تمایل دارند برای دور شدن و فرار از مناطق شلوغ به اطراف نواحی شهری بروند. وی همچنین عوامل کششی را که باعث تشویق بازدیدکنندگان به مسافرت می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌دهد. اکثر مطالعات بر این اساس تنظیم می‌شوند، که همواره رابطه همزیستی بین نواحی مبدا و مقصدها را توضیح دهند. ماهیت بازاریابی و گردشگری این است: "جذب بازدیدکنندگان بالقوه از نواحی مبدا به سوی مقصد". هر ناحیه تا حدودی دارای پتانسیل گردشگری است، و این امر فقط زمانی میسر می‌باشد که برای خوش‌آمدگویی به دوستان و بستگان و یا در نتیجه فعالیت‌های تجاری یا اجتماعی انجام پذیرد. هرچند برخی نواحی دارای مراجعات قابل ملاحظه‌ای می‌باشند که آنها را مقصدهای اصلی برای شماری از مناطق مولد گردشگری می‌نماید. یکی از مثال‌های کلاسیک، جزایر قناری[6] است که در تمام طول سال برای ساکنین مناطق مبدا شهری و سردسیر اروپای شمالی دارای جذابیت است. در این مثال، مسیر عبور و گذر، یک پرواز چهار الی پنج ساعته می‌باشد (لومسدن،1387،صص2-1)

کشورهای پیشرو در این بعد از فعالیت‌های اقتصادی، سالانه سهم عمده‌ای از درآمدهای ناشی از ورود گردشگران را به خود اختصاص می‌دهند. در واقع نه تنها گردشگری بزرگترین صنعت دنیاست بلکه روز به روز نیز در حال رشد است؛ به گونه‌ای که سازمان جهانی گردشگری پیش‌بینی می‌کند که در سال 2020 تعداد گردشگران به 5/1 میلیارد نفر خواهد رسید (امین بیدختی و نظری،1388،ص50). کشورهای در حال توسعه جهان به علت استفاده از توریسم به عنوان راهی برای تکمیل تولید و بازده اقتصادی بطور ویژه‌ای شهرت دارند. موردهای اخیر شامل تایلند و اندونزی می‌شود. دو منطقه‌ای که از برنامه‌ریزی توریسم استفاده می‌کنند جزایر کارائیب و آفریقا هستند (اکلس[7]،1995،ص20).

این صنعت از جمله صنایع پر درآمد و در عین حال سالم و پاک برای اقتصاد هر کشور محسوب می‌گردد. رونق این صنعت بیانگر ثبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و علمی کشورهای جهان است. به بیان دیگر صنعت گردشگری با برخورداری از امتیازات منحصر به فرد، همزمان چندین هدف را در فضای ملی یک کشور تامین می‌نماید، در حالیکه صنایع دیگر هرکدام به تنهایی تامین‌کننده بخشی از اهداف موردنظر هستند؛ بنابراین پرداختن و توجه به آن از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در معادلات ملی و بین‌المللی برخوردار است. از آنجائیکه کشور ایران از زمینه‌های وسیعی در زمینه گردشگری برخوردار است، شناخت ابعاد گسترده آن با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح به عنوان یک سیاست همیشگی در برنامه‌های کلان کشور باید دنبال شود (کاظمی و همکاران، 1389،ص 94).

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین مسائلی که بر سفر و صنعت گردشگری تاثیر می‌گذارد فهمیدن این است که توریست‌ها از چه منطقه‌ای هستند و الگوهای سفرشان به چه صورت است. واضح است که یک سفر و توریسم موفق نه تنها باید درک کند که مشتری‌ها چه کسانی هستند و چگونه رفتار می‌کنند، بلکه باید سرویس‌ها و خدمات را هم بشناسد و بداند چگونه آنها را به بازار عرضه کند (هو[8]،1996،ص35)

امروزه بسیاری از کارشناسان معتقدند موفقیت گردشگری در پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی خلاصه می‌شود. برای رسیدن به پایداری، مقاصد باید با دقت برنامه‌ریزی و مدیریت شده و عوامل و عناصر مختلفی مورد توجه قرار گیرد. تجربه نشان می‌دهد، مقاصدی که در حفاظت و نگهداری از منابع خود ناموفق بوده‌اند و نتوانسته‌اند تجربیات موفقی را برای گردشگران ایجاد نمایند، از سوی بازار مورد چشم‌پوشی و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند. موفقیت گردشگری در گرو پایداری و پایداری نیز در گرو مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق است (صالحی و حسن پور،1391،ص 12).

 

2-2) تعریف گردشگری

واژه Tourism از دو بخش ترکیب شده است: "Tour" به معنای سفر، گشت، مسافرت، سیاحت و "ism"، پسوندی است که اشاره به مکتب یا اندیشه‌ای فلسفی، مذهبی، سیاسی، ادبی و غیره دارد (لطفی خاچکی،1387،ص 180).

واژه توریسم نخستین بار در سال 1811، در مجله‌ای انگلیسی به نام مجله ورزشی[9] بکار برده شد. در آن زمان این لغت به معنای مسافرت به منظور تماشای آثار تاریخی و بازدید از مناظر طبیعی برای کسب لذت به کار می‌رفت. از آن زمان تاکنون معانی وتعاریف متعددی از طریق صاحب‌نظران ارائه شده است. در این جا به ارائه تعریف گردشگری که از طرف سازمان ملل، بر اساس پیشنهاد کنفرانس بین‌المللی ترانسپورت و گردشگری آن سازمان در رم، به تصویب رسیده می‌پردازیم:

«گردشگر کسی است که به منظور تفریح، بازدید از نقاط دیدنی، معالجه، تجارت، ورزش یا زیارت، به جایی غیر از مکانی که در آن اقامت دارد سفر می‌کند، مشروط براین که حداقل مدت اقامت او از 24 ساعت کمتر و از شش ماه بیشتر نباشد». گردشگری عبارت است از گذران اختیاری مدتی از اوقات فراغت خود در مکانی غیر از محل سکونت دائمی به قصد بهره‌برداری از لذت‌های گردشگری (صیدایی و هدایتی‌مقدم، 1389، صص 100-99).

 


[1] tourism

[2] Pearse

[3] Thourt

[4] Krippendorf

[5] Holidaymakers از نظر لغوی به معنی فردی است که دور از وطن خویش در حال گذران تعطیلات می باشد

[6] Canary Islands

[7] Eccles

[8] Hu

[9] sporting magazine

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

تحقیق با موضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران


تحقیق با موضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

تحقیق باموضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران 64صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

تحقیق تاریخچه صنعت آسانسور در ایران
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

توضیحات:

تحقیق باموضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

64صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

صنعت آسانسور جهان از زمانی که با نیروی برق کار می کند قدمتی یکصد و پنجاه ساله دارد، هر چند عمر بالابرها در جهان به بیش از ده هزار سال می رسد و اولین چرخ چاه خود از اولین بالابرها بوده است. مهمترین شرکت های تولید آسانسور در جهان اوتیس و شیندلر با قدمتی حدود یکصدو پنجاه سال می باشند.
اما صنعت آسانسور ایران قدمتی هشتاد ساله دارد. البته اگر گفته های بدون مدرک در مورد نصب آسانسور در کاخ گلتسان توسط ناصر الدین شاه را نادیده بگیریم، اولین آسانسورها که آنهم البته اثری از آنها بجا نیست در پالایشگاه آبادان در دوران حکومت احمد شاه قاجار نصب شده است. اما آنچه مسلم و قابل بررسی است اولین آسانسور ها در ساختمانهایی که در زمان پهلوی اول ساخته شده است نصب شده و در ساختمانهای اطراف میدان امام خمینی (میدان سپه سابق) مثل باشگاه افسران ستاد ارتش، کتابخانه ملی آثار آن وجود دارد و بسیاری از آنها توسط کارشناسان خارجی و به کمک نسل اول متخصصین صنعت آسانسور ایران نصب و راه اندازی شده است.
نسل اول ساختمانهای بیش از سه طبقه در ایران در دوران پهلوی اول و آپارتمان سازی بصورت امروزی از سال 1335 در دوران پهلوی دوم شروع شده است. بنابراین دوران رشد صنعت آسانسور ایران را زا سال 1335 به بعد باید نامگذاری کرد.

صنعت آسانسور جهان از زمانی که با نیروی برق کار می کند قدمتی یکصد و پنجاه ساله دارد، هر چند عمر بالابرها در جهان به بیش از ده هزار سال می رسد و اولین چرخ چاه خود از اولین بالابرها بوده است. مهمترین شرکت های تولید آسانسور در جهان اوتیس و شیندلر با قدمتی حدود یکصدو پنجاه سال می باشند.اما صنعت آسانسور ایران قدمتی هشتاد ساله دارد. البته اگر گفته های بدون مدرک در مورد نصب آسانسور در کاخ گلتسان توسط ناصر الدین شاه را نادیده بگیریم، اولین آسانسورها که آنهم البته اثری از آنها بجا نیست در پالایشگاه آبادان در دوران حکومت احمد شاه قاجار نصب شده است. اما آنچه مسلم و قابل بررسی است اولین آسانسور ها در ساختمانهایی که در زمان پهلوی اول ساخته شده است نصب شده و در ساختمانهای اطراف میدان امام خمینی (میدان سپه سابق) مثل باشگاه افسران ستاد ارتش، کتابخانه ملی آثار آن وجود دارد و بسیاری از آنها توسط کارشناسان خارجی و به کمک نسل اول متخصصین صنعت آسانسور ایران نصب و راه اندازی شده است.نسل اول ساختمانهای بیش از سه طبقه در ایران در دوران پهلوی اول و آپارتمان سازی بصورت امروزی از سال 1335 در دوران پهلوی دوم شروع شده است. بنابراین دوران رشد صنعت آسانسور ایران را زا سال 1335 به بعد باید نامگذاری کرد.

 

فهرست برخی ازمطالب:

تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

نحوه کار آسانسور

 انواع کابل کشی

اتاق ماشین آلات در سطح پایین 

محرک استونه ای

 کابلهای سیمی 

 موتورهای کابل پیچی

 موتورهای گیر بکسی تک سرعته کششی

موتورهای گیر بکسی دو سرعته کششی

 موتورهای گیر بکسی ولتاژ متغیر کششی

موتورهای بدون گیر بکس ولتاژ متغیر کشش

 ترمزهای آسانسور

اتاق ماشین آلات

آنالیز مراحل طراحی آسانسور

دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت


تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت

تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت 96صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت

تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 149 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 96

توضیحات:

تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها  در صنعت

96صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

تریبولوژی:

واژه تریبولوژی از ریشه کلمه یونانی (تریبو) به معنی سایش و (لوژی) به معنی دانش است. کاربرد اولیه این علم در یونان باستان، شناخت عوامل حمل سنگهای بزرگ بر روی سطح زمین و بهبود آنها بوده است. امروزه این علم شامل مطالعه در مورد نیروی اصطکاک، فرسایش و استفاده از روانکارهای جدید برای کاهش این دو اثر است. 

در قرن گذشته تحقیقات گسترده ای برای بدست آوردن روانکارهای بادوام انجام شده که در نهایت منجر به استفاده از مواد افزودنی به روغنها به منظور ارتقای کیفیت آنها شده است. هدف نهایی تحقیقات در این زمینه به دست آوردن روانکارهایی است که هیچگاه نیاز به تعویض و یا ترمیم نداشته باشند. حاصل این تلاش شناسایی روانکارهایی متشکل از ذرات بسیار مواد آلی غیر اورگانیکی است. تحقیقات در این زمینه نشان می دهد اگر اندازه این مواد از100 نانومتر کمتر شود، ساختار بسیار متفاوتی را پیدا خواهند کرد. محصول بدست آمده نانولوبها (Nanolubricants) نامیده می شوند. ذرات کروی یا نانوتیوبها که ساختار اصلی نانولوبها را تشکیل می دهند، در زمان فعالیت،‌مانند میلیونها ساچمه مینیاتوری بین سطوح متحرک لغزیده و منجر به کاهش نیروی اصطکاک، دما و ارتقای کارایی ماشین آلات می شوند. این ذرات می توانند به کوچکترین منافذ قطعات نفوذ کرده و عمل روانکاری را بهبود بخشند. کاربرد این نوع از روانکارها در سطوح ناصاف به مراتب بهتر از روانکارهای فعلی است به همین دلیل تولید کنندگان با استفاده از آنها نیاز کمتری به ماشین کاری، صرف وقت و هزینه برای ساخت قطعات ماشین آلات خواهند داشت که این عامل، منجر به صرفه جویی در مواد و هزینه می شود. نانو روانکارها که در دو گروه جامد و مایع به بازار عرضه خواهند شد باعث کاهش نیروی اصطکاک و در نتیجه نیروی مصرفی و سوخت ماشین آلات می شوند. همچنین این مواد به عنوان مواد افزودنی برای روانکارها یا بصورت ترکیب با مواد دیگر و یا به تنهایی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. 

فهرست برخی ازمطالب:

 

تخریب روانکار 15
چرا رسوبات تشکیل می شوند؟ 18
مرحله آغازی 21
مرحله انتشار 21
مرحله انتهایی 21
چگونه رسوبات تشکیل می شوند؟ 22
غلظت و فشار 22
اندازه ذرات و نوع آلودگی 23
واکنش گوگرد/ مس 27
دما و انرژی جنبشی 29
چگونه رسوبات می چسبند؟ 29
آلودگی ها چگونه عمل می کنند؟ 30
جداسازی و برداشتن رسوبات: 31

تخریب روانکار 15

چرا رسوبات تشکیل می شوند؟ 18

مرحله آغازی 21

مرحله انتشار 21

مرحله انتهایی 21

چگونه رسوبات تشکیل می شوند؟ 22

غلظت و فشار 22

اندازه ذرات و نوع آلودگی 23

واکنش گوگرد/ مس 27

دما و انرژی جنبشی 29

چگونه رسوبات می چسبند؟ 29

آلودگی ها چگونه عمل می کنند؟ 30

جداسازی و برداشتن رسوبات: 31

 

دانلود تحقیق با موضوع عملکرد و کاربرد روانکارها در صنعت